نوشته شده توسط : ادمین

اگر به طور جدی در مورد تمرینات خود مشغول هستید و از مکمل ها مانند پودر پروتئین استفاده کرده اید، پس از آن به بهترین بطری شیکر در بازار نیاز خواهید داشت.

 

اینها به یک ظرف معمولی نوشیدنی متفاوتند، زیرا آنها دارای یک صفحه قابل جابجایی هستند، بنابراین شما به راحتی می توانید پودر خود را از بین ببرید، مهر و موم بزرگ، به طوری که شما نوشیدنی خود را در همه جا تکان نخواهید داد، قطعات قابل جدا شدن برای تمیز کردن ساده و مکانیزم مخلوط همه مهم است. یک نوشیدنی صاف و تند

 

قبل از اینکه شما سر را به خرید یک بطری جدید، برخی از جنبه های که باعث می شود خرید شیکر بهتر از آینده وجود دارد. اینجا چیزی است که برای در یک تکان کیفیت نگاه کنید:

 

ویژگی های شیکر پروتئین خوب

مهر و موم خوب - تصور کنید که گرفتن به مجموعه ورزشگاه برای تمرین حماسه، فقط برای باز کردن کیسه خود و پیدا کردن نوشیدنی پروتئین بیش از همه لباس خود را، حوله و کفش پخش. یک بطری نشت یک راه مطمئن برای خراب کردن روز خود را به طوری گرفتن یک بطری با کیفیت خوب این است که نشت و نشت اثبات ضروری است.

قدرتمند - بطری شما نیاز به ایستادن در کیسه ورزشی خود را پرتاب می شود، بر روی زمین کشیده شده و در اطراف ماجراهای تناسب اندام در فضای باز است. به دنبال بطری های جامد و ساخته شده از مواد با کیفیت باشید. سعی کنید از بطری های شیکر ارزان دور بمانید، شما ممکن است پول را به موقع صرفه جویی کنید، اما باید شارژ ارزان شونده را بسیار بیشتر عوض کنید.

مکانیزم اختلاط کارآمد - چند چیز بدتر از یک پروتئین دلپذیری با گلبول از پودر خشک وجود دارد. مکانیسم اختلاط چیزی است که باعث تفاوت بین بافت پروتئین خوشایند و ناخوشایند. مکانیزم اثبات شده مخلوط کردن توپ و دستگاه های متصل به درب بطری برای کمک به شکستن توده پودر.

پاک شوندگی راحت - شما باید قادر به پیاده کردن بطری شیکر شما و تمیز کردن تمام گوشه ها و شکاف های. اگر شما می توانید، و سپس شما را در معرض خطر باکتری ایجاد و بیمار شدن. بنابراین توجه داشته باشید از ساختار و مواد بطری خود را - یک ماشین ظرفشویی بطری امن یک جایزه بزرگ است!

BPA رایگان - BPA یا بیسفنول A، یک ماده شیمیایی صنعتی که در برخی از پلاستیک است. آن شده است به برخی از مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و اثرات آن بر مغز و غدد پروستات از جنین و کودکان در ارتباط است. BPA کمتر در زندگی خود بهتر بنابراین نگه داشتن یک نگاه برای بطری های که تبلیغ آنها بدون مواد شیمیایی ساخته شده است.

اندازه - هر کس نمی نوشد همان مقدار از قبل و بعد از تمرین مایع به طوری به حساب به اندازه بطری خود را.

گرفتن خوب - بیایید آن روبرو هستند، شما در حال رفتن به خیلی عرق بعد از تمرین تا برای یک بطری با گرفتن احساس خوبی در آن نگاه کنید.

طرح - طراحی فنجان می تواند عامل مهمی در تصمیم برخی افراد باشد. رنگ، بافت، گرافیک و ویژگی های اضافی می توانند بر تصمیم شما اثر بگذارند. حتی بطری های شیکر قابل تنظیم هستند که می توانید برای خودتان ایجاد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تی آر ایکس یا همان TRX یکی از انواع ورزش‌ها و فرم‌های تمرینی و از زیرشاخه‌های بدن‌سازی می‌باشد که بر روی عضلات بدن تاثیر می‌گذارد. تی آر ایکس مخفف کلمه‌ی Total Resistance eXercise می‌باشد که به معنی تمرینات کلی استقامت می‌باشد. این ورزش Sport در واقع به تمریناتی استقامتی و کششی گفته می‌شود که توسط لوازمی (معمولا کش و یا سیم تی آر ایکس) که به دست رندی هتریک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا ساخته شده بودند انجام می‌شود. در تی آر ایکس سعی بر آن است تا با استفاده از وزن بدن جهت افزایش استقامت بدن، تعادل، انعطاف‌پذیری، استحکام و ثبات بدن و همچنین چربی سوزی استفاده کرد. این تمرینات باعث می‌شوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های ورزشی دیگر قرار گیرد. بهبود استقامت عضلات را می‌توان به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت در این سیستم تمرینی معرفی کرد.
تمرینات تی آر ایکس یا TRX علاوه بر افزایش میزان انرژی مصرفی، باعث می‌شوند تا فرد از نظر تعادلی و همچنین از نظر عضلانی در یک وضعیت مناسب و مطلوب قرار بگیرد که در نهایت باعث سوق دادن فرد به یک شرایط فیزیکی ایده‌آل خواهد شد.
برای انجام تمرینات تی آر ایکس (TRX) به یک مربی آشنا به اصول تی آر ایکس و بدنسازی، یک وسیله‌ی تی آر ایکس(یا همان کش‌های تی آر ایکس) و وزن بدن خودتان نیاز دارید. در واقع می‌توان گفت وزن بدن در تی آر ایکس همان وظیفه‌ای را انجام می‌دهد که وزنه‌ها در ورزش‌های دیگر بر عهده دارند.
برخی از پیشتازان در این رشته معتقدند که این ورزش با استفاده از تجربیات نظامی، تحقیقات آکادمیک و تجربه و علم گروه ورزشی تی آر ایکس که با هزاران نفر از ورزشکاران، مربیان ورزشی، کارشناسان ورزش و محققان ورزشی به دست آمده و حاصل تلفیق این موارد می‌باشد.
قابل ذکر است که تی آر ایکس از جمله ورزش‌های رو به رشدی است که از سال 1990 به دنیا معرفی شده و در سال‌های اخیر فراگیرتر شده و از محبوبیت چشم گیری نیز برخوردار گشته است. یکی دیگر از نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که سیستم تمرینی TRX را به صورت مستقل نمی‌توان به عنوان یک شیوه‌ی بدنسازی در نظر گرفت و در علم فیزیولوژی ورزشی، این رشته وابسته به سایر رشته‌ها و سیستم‌های بدنسازی می‌باشد



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

موسیقی در واقع اغلب منبع بکر برای انگیزش و الهام گرفتن در ورزش ها و تمرینات ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای محسوب می شود . یکی از مهم ترین نکات که باید به یاد داشته باشیم این است که سلیقه ی موسیقایی در واقع امری بسیار شخصی است و به همین دلیل از توصیه برای انتخاب نوع موسیقی پرهیز شده است زیرا این مسئله کاملا بستگی به تصمیم شخص دارد . به هر حال اکنون شما باید نسبت به عواملی که گوش فرا دادن به موسیقی در امر ورزش را ارزشمندتر می کند هوشیارتر باشید.

همواره سعی در بروزرسانی خودش با مطالب مورد نیاز مخاطبانش داره و در همین راستا سعی کردیم سلیقه کاربرانمون رو برای انتخاب دانلود آهنگ ورزشی مورد علاقشون در نظر بگیریم و در طیف بزرگی از این موزیک ها رو که از بهترین های 2018 جهان هستن گلچین میکنیم و برای شما در این پست قرار بدیم . توجه داشته باشید این مطلب همواره در بازه های زمانی مختلفی آپدیت میشه و موارد جدید به اون اضافه میشه. امیدواریم تلاش های ما مورد نظر شما قرار بگیره.

در سال‌های گذشته تحقیقات زیادی روی نقش موسیقی در ورزش صورت گرفته و به‌روشنی معلوم گردیده که چرا برای خیلی از افراد ورزش کردن بدون موزیک تقریباً غیرممکن است؛ موزیک می‌تواند هنگام فعالیت ورزشی، ذهن و بدن را تغییر دهد. موسیقی حواس ما را از درد و خستگی پرت کرده، روحیه را تقویت می‌کند، استقامت را بالا می‌برد، تلاش‌تان را ناخودآگاهانه‌تر می‌کند و حتی می‌تواند عملکرد متابولیسمی را افزایش دهد.

بعد از مدتی ورزش کردن، خستگی جسمی شروع می‌شود که البته زمان آن در هر فرد متفاوت است. بدن، علائم خستگی زیاد را شناسایی می‌کند مثلاً بالا رفتن میزان اسیدلاکتیک در عضلات، ضربان تند قلب، تعریق زیاد و … و طبق این علائم تصمیم می‌گیرد نیاز به استراحت را اعلام کند. موسیقی با بازخورد روانی نسبت به این توجه هشیارانه مغز مبارزه می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آیا می‌دانستید از وزن بدنتان می‌توانید برای تناسب اندام و لاغری استفاده کنید؟ ورزش تی آر ایکس ورزشی است که با وزن بدن و ایجاد تعادل استقامت و تناسب اندام را به همراه می‌آورد. تی آر ایکس یک ورزش رو به رشدی است که در سال‌های اخیر با استقبال بسیاری مواجه شده. این ورزش که از محبوبیت چشم گیری هم برخوردار است، برای چربی سوزی، رسیدن به اندام مناسب و حتی آماده سازی نیروهای نظامی و آتش نشانی هم استفاده می‌شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما توضیح دهیم که تیاریکس چیست؟ به توضیح فواید تی آر ایکس بپردازی و از تاثیر تی آر ایکس بر شکم و پهلو برای شما بگوییم و شما را از زیر و بم این ورزش و فواید آن با خبر کنیم.

 

 

ورزش تی آر ایکس چیست؟

بسیاری معتقد هستند که ورزش تی آر ایکس حاصل تلفیق تجربیات نظامی، تحقیقات آکادمیک و تجربه هزاران مربی، وکارشناس ورزشی است. ورزش تی آر ایکس توسط یک افسر سابق ارتش آمریکا به نام رندی هتریک ابداع شد. نام تی آر ایکس مخفف عبارت Total Resistance exercise و به معنی تمرینات کلی استقامت است. این ورزش که در حقیقت از زیر شاخه‌های ورزش بدن سازی است، بر روی عضلات بدن تمرکز دارد.

 

اگر بخواهیم تعریفی از ورزش TRX ارائه کنیم، باید بگوییم که این ورزش شامل تمرینات کششی و استقامتی است که توسط لوازمی که به کش یا سیم تی آر ایکس معروف هستند، اجرا می‌شوند. تمرکز اصلی این ورزش در بالا بردن تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی، و ثبات بدن است. ورزش تی آر ایکس باعث می‌شود تا بدن انرژی بیشتری نیست به سایر ورزش‌های دیگر مصرف کند. این مورد باعث می‌شود تا شخص از نظر تعادل و عضلانی در شرایط مطلوب قرار بگیرید. این امر در نهایت باعث به وجود آمدن شرایط فیزیکی ایده آلی خواهد شد که مد نظر ورزشکار است.

 

کش تی آر ایکس وسیله‌ای است بسیار مقاوم و از جنس نایلون. این کش از سقف آویزان می‌شود و می‌تواند تا ۶۰۰ کیلوگرم ورزن را به راحتی تحمل کند. شما با کش تی آر ایکس می‌توانید به راحتی طیف کاملی از حرکات ورزشی را انجام دهید. این حرکات باعث می‌شود تا بدن انرژی بسیار بالایی را مصرف کند. یکی از ویژگی‌های این ورزش تقویت عضلات کور بدن است که با ورزش TRX به راحتی تقویت می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1398 | نظرات ()